Islamic Widget

Tuesday, April 10, 2012

DALAM PELAYARAN


SANTAIKAN FIKIRAN

Dalam pelayaran hidupku yang mencapai angka 6oan ni
macam2 yang aku tempuhi!!
Suka duka
senang susah
dari terbang diudara,belayar dilautan,berkereta,keretapi dan berjalan kaki
semua aku dah lalui.

Aku berjumpa dengan orang yang bergelar SIFU didalam
PERUBATN ISLAM...

Apakah aku buta hati dan mata
kerana TIDAK memberi PENGIKTIRAN
kepada SIFU!!!?

SIFU boleh membuka pandangan batin seseorang yang dia kehendakki!!!
Boleh berinteraksi dengan para wali.
Boleh memanggil ruh.
Memanggil syeh masok kedalam badan pesakit,nama syeh Lokman Hakim!!!
Semasa menjalankan upacara perubatan SIFU boleh memegang
pesakit dimana2 saja pada badan pesakit yang bukan muhrim.
Memanggil ruh orang2 yang masih hidup dan berinteraksi....!!!?
Mengenakan bayaran ribuan ringgit daripada pesakit yang berduit walaupun hanya
dengan sehelai kain hitam
yang kononnya kain itu sebagai pendinding!!!

Bagi aku sudah menampakkan ciri ciri......@@###%%%?
Berzikir banyak2 supaya beroleh POWER
untuk berubat...!!!?

BERDOSAKAH AKU JIKA BERFIKIRAN BEGITU?

SANTAI

No comments: