Islamic Widget

Thursday, April 19, 2012

MANUSIA YANG DIRANTAI


KEADAAN SEORANG LELAKI BESAR SEDANG DIPASUNG

Kedua tangan manusia itu terpasung kelehirnya.
Kaki dan lutut diikat dengan besi sehingga kebuku lali.

Kabilah:Siapa kamu?
Lelaki:Ceritalah tentang kurma dan baisan kepadaku!!
Kabilah:Ia sudah hampir tidak berbuah lagi.
Lelaki:Bagaimana dengan TASIK THABARIYA?Adakah ia masih ada air?
Kabilah:Airnya hampir kering.
Lelaki:Bagaimana dengan nabi orang2 UMIYIN dan apa yang dikerjakannya?
Kabilah:Dia telah lahir di Mekah dan telah berpindah ke Yathrib.
Lelaki:Apakah orang2 Arab masih memeranginya lagi?

Kabilah:Ya masih memeranginya lagi.
Lelaki:Bagaimana perlakuan mereka?
Kabilah:Dia telah mendapat banyak kemenangan dan hampir semua Arab mengikutnya.
Lelaki:Itu benar2 terjadi?
Kabilah:Ya itulah yang terjadi.
Lelaki:Kalau mereka mengikutnya itulah yang terbaik bagi mereka!!!
Sekarang aku mahu memberitahu kalian bahawa "akulah Dajjal Al Masih"
Aku rasa masa aku untuk dilepaskan dari rantaian ini sudah hampir.
Bila aku terkeluar dari rantaian ini nanti,aku akan berjalan diseluruh muka bumi ini
kecuali
Mekah dan Thahibah(Madinah)
kerana
aku dihalang oleh para malaikat.

No comments: