Islamic Widget

Friday, December 20, 2013

PEPERANGAN HARI KETUJUH


Benarlah kata BHTK peperangan hari ketujuh pun bermula dengan amanat dari karma Sabdo Palon yang meramalkan kejadian akan berlaku 500 tahun kemudian kerana mengingkari Prabu Wijaya mengajaknya memelok Islam.

lebih kurang bermaksud begini:

"Kelak 500 tahun akan datang saya akan gantikan tanah ini dengan ugama Budha kembali,yang tidak mahu ikut saya akan hancurkan supaya menjadi makanan jin dan syaitan.
Tanda tanda saya kembali kesini bila kelihatan "Gunung Merapi" meletuskan laharnya yang akan mengalir ke barat daya dengan bau yang busuk."

Ramalan itu dikatakan Sabdo Palon pada tahun 1479M.Sekarang 2013M bererti sudah melebihi 500 tahun iaitu 534 tahun sampai tahun 2013M ,Sudah lebih tiga dari dekad tetapi belum berhasil menguasainya.
Mungkin BHTK memikirkan baru masok 500 tahun kerana BHTK mengakui karmanya berusia 503 tahun...betul betul terpedaya sesiapa yang mempercayainya kerana tidak tahu mengira atau buta sejarah.

Sesiapa yang tidak mahu mengikut BHTK dikatakan busuk hati dan terus diajak berperang dengan mengatur strategi dari tertera tanah,air,api dan angin dan terus tidak mahu bersyukur dengan anugerah Yang Maha Berkuasa.
Kebanyakkan tenteranya terdiri dari jin jin kafir dan manusia yang kurang imannya.
Bersekutu dan berpakat sesama mereka didalam pakatan "AMAT SULIT" tetapi dapat dihidu dengan bantuan Allah Yang Maha Berkuasa.
Dihari ketujuh ini mereka meminta bantuan daripada karma mereka untuk beroleh kemenangan besar....
Penyusunan tertera kufar dari tanah,air,api dan angin maka berkumpullah mereka ditepi laut dengan satu azam dan satu tekad iaitu KEMENANGAN!!!
Berduyun duyun dan berasak asak ketepi laut tetapi tanpa bersuara kuat dan riuh rendah saperti peperangan lalu.
BHTK mengarahkan tentera tentera darat mencari kayu api dan didalam waktu yang singkat bersusun susun kayu api dikumpulkan ditepi laut bagaikan sebuah bukit lalu BHTK membakar kayu kayu tersebut.
Api menjulang naik,asap hitam berkepul kepul keudara kelihatan BHTK dan pengikutnya mengelilingi api itu dan bersuara saperti orang menyanyi koir tetapi aku tidak memahami septah jua pun.
Tiba tiba unggun api yang besar itu meletup dengan kuat macam bom....bum....bum...bum...bertempiaran tertetera tentera itu menyelamatkan diri masing masing,yang dilaut pula membantu dengan mencurah air laut untuk memadamkan api dan letupan yang menggila ibrat letusan gunung berapi,dari udara tidak dapat membantu kerana sedang diburu oleh tentera fisabilillah,serangn udara itu menyebabkan tentera udara puak kufar menjadi sangat lemah.Ada yang jatuh kelaut dan ada yang jatuh kedalam api buatan sendiri...."senjata makan tuan"... manakala tentera laut tentera fisabillillah yang membawa bendera hitam bertulis kalimah syahadah berkuda terbang yang siap bersenjata menyerang tentera laut kufar....
Banyak yang mati dikedua dua belah pihak tetapi tentera kufar bertambah derita kerana diasak teruk oleh tentera fisabilillah.
Tentera kufar tidak ada jalan lain melainkan berundur dan berlindung,laut terus begelora dan muncul lima ekor naga dari pusaran air laut lalu peperangan bemula lagi,lima ekor naga yang amat besar itu menyerang tanpa belas kasihan lalu berapa panglima tertera fisabilillah gugur syahid dimedan perang.
Bantuan pun datang dari langit dengan halalintar membelah lautan,kelihatan empat ekor naga naga besar itu tidak bergerak gerak lagi kemudian tenggelam kedasar laut.Tinggallah seekor lagi naga besar yang bertukar wajah saperti manusia tetapi tersangat huduh wajahnya dan terus menyambar BHTK dan menghilang entah kemana!!!?
Kemenangan dipihak tentera fisbilillah dengan laungan Allahuakbar..!Allahuakbar....!Allahuakbar..!

SURAH AL IMRAN
ayat 118

Wahai orang orang yang beriman ! Janganlah kamu menjadikan teman orang orang yang diluar kalanganmu (seagama) sebagai teman kepercayaanmu,(kerana) mereka tidak henti hentinya menyusahkan kamu.Mereka mengharapkan kehancuranmu.Sungguh, telah nyata kebencian dari mulut mereka,dan apa yang disembunyi dihati mereka lebih jahat.Sungguh, telah kami terangkan kepadamu ayat ayat (kami) jika kamu mengerti.








Tunggu yer apa terjadi selepas itu....

BERSAMBUNG


SANTAI

No comments: