Islamic Widget

Friday, November 29, 2013

SYIRIK BESAR OLEH BONDA RATU

Berbicara tentang Bonda Ratu Penguasa Alam adalah amat sensitif.
Ramai sudah terpengaruh dengan dia.
Yang berzikir dan bercerita tentang syirik pun terikut ikut.Ayah Zam sanggup mencerca aku semasa ketiadaan aku hanya kerana aku membangkang kerja kerja syirik  Zam anaknya.
Aku rasa cukup bertanggung jawab untuk menyedarkan mereka.

"Sesungguhnya Allah tidak mengampunkan dosa dosa syirik dan Allah akan mengampunkan dosa selain syirik jika Dia menghendakkinya"( Surah An nisa' ayat 48)

Banyak lagi ayat ayat Al Quran menerangkan tentang syirik.
Aku menyeru kepada diriku dan sahabat sahabat aku supaya tinggalkanlah kerja kerja syirik tersebut!!!
Mungkin aku akan dimarahi oleh Bonda Ratu dan kuncu kuncunya dan tidak mustahil mereka akan menyihirkan aku dengan menggunakan ILMU SYAITAN BONDA RATU.
Aku percaya kepada Allah walaupun dihina dan dicemuhkan, ini adalah suatu sifat keharusan yang aku harus pakai sebagai pendakwah.
Jika aku mati dengan sihir mereka aku akan beroleh mati syahid....lagi pun aku sudah tua.
Aku nekad mahu bekerja dengan ALLAH..
Amin....


BERSAMBUNG

SANTAI

No comments: