Islamic Widget

Monday, October 21, 2013

KUMPULAN BONDA RATU PENGUASA ALAM(GELARAN )

 Dengan Nama Allah Yang Pengasih dan Penyayang

(Aku sebelum dan selepas 15.9.2013 bersama Persatuan Bonda Ratu)

Aku adalah seorang pendakwah bebas yang selalu berdakwah mengikut kemampuan aku dari Langkawi sampai ke Johor.
Apabila tiba di Johor aku bertemu dengan seorang kawan bernama Zam.
Dia membawa aku berjumpa Persatuan Bonda Ratu.

Mengikuti kumpulan ini adalah sesuatu yang menakutkan....   

Ikuti cerita ini....


Aku dibawa oleh seorang sahabatku yang bernama Zam untuk berjumpa dengan seorang Dato' Sri S di Johor...

Pengalaman pertama:

Menaikki pacuan empat roda yang dipandu oleh Zam aku dari Kluang menuju Kota Tinggi...
Sampai disana lebih kurang 9 malam....
Apabila sampai didepan pintu rumah dato' Sri  S...
Zam:Assalamualaikom...
Dato' Sri S:Waalaikumussalam....sila masok Zam...
Zam sahabat aku pun terus memaskki rumah Dato' Sri S...aku masih diluar..kedengaran mereka begitu gembira anehnya Dato' Sri S bagai digeletek...terlompat lompat semasa aku melihat gelagat mereka...
Dato' Sri S menjemput aku masok...
Dato' Sri S:Masoklah tuan..
Aku pun melangkah masok keruang tamu yang dihias sendehana cantiknya...
Ruang tamu kemas dan tersusun...yang ada hanya kami brrtiga ketika itu..
Suasana yang tadinya meriah tiba tiba diam membisu...
Tiba tiba Dato' Sri S bersuara:Beginilah tuan apabila Zam berkunjung kerumah saya
suasana saperti tadi terjadi...anehnya apabila tuan memasokki ruang ini tiba tiba saja suasana menjadi sepi...


BERSAMBUNG


SANTAI



No comments: