Islamic Widget

Thursday, October 13, 2011

episod 4 hantu Baling

Sambongan episod 3.
he he he
suka suka jer

SANTAIKAN!!!

Aji tu pun buatlah

UPACARA MEMBUKA KASYAP HANTU

he he he

PELIK TAPI BENAR!!!
(hantu ni memang boleh nampak,kasyap cara dia orang la,tak buat upacara pun dia boleh cerita habis)
he he he

hantu la katakan.....

DIALOG AJI

Aji:Malam ni aku akan buka kasyap
yang macam Astro
tapi yang paling mahal!!!

(Masa tu sigemuk tu pun ada...
nenek dan keluarga pesakit tu pun ada...)

LAGI HEBAT DIA CERAMAH.

Aji i:Aku akan panggil Lokman Hakim dan beritahu semuanya
yang benar!!!
(Cuba bayangkan situasi masa tu!
kau orang ada mendengar taklimat Aji tu!!!)

Pengikut:teruskanlah Aji....
(macam drama Ilmu Sesat dalam TV)

Aji:Aku tak menentang guru aku....
tapi dengarlah kata kata Lokman Hakim ni....bukan aku yang cakap
tapi Lokman Hakim.

Pengikut:"YA........"(sambil angguk2)

Aji:guru kamu tu mencari pengaruh!Adakah pula
dia menyuruh aku belajar ugama kat Imam masjid tu?
Imam tu zikir pun kurang,bukan macam aku..
kau orang tau tak yang aku berzikir lepas subuh sampai jam 9 ke 10 pagi
dah hampir 10,000x.
Tok Imam tu ada ka buat macam aku?

Pengikut:Hebat...Aji...hebat.

Aji:Dengar kata Lokman Hakim ni..Jangan pergi rumah guru tu lagi
nanti disihirnya kamu semua!Ikut saja aku...
Aku boleh panggil wali Qutub,wali 9...ka...apa2 wali lah.
Kalau kau orang pergi jugak guru tu akan masokkan sihir
dalam makanan yang dihidangkan!!!

Gemuk:Aji tu boleh berjalan atas air la....

Pengikut:Hebat...hebat...hebat...

Nanti sambung lagi dilain episod yer...

SANTAI....


No comments: