Islamic Widget

Thursday, December 24, 2009

santai bulan desember

Pagi ni aku sarapan lewat sikit
tau tak pasal apa?

Isteri aku yang comel dan montel ni
terlewat bangun!!!

he he he

sayang punya pasal tak apa
maklum la...
kami hidup bersama dah lebih 30 tahun..

Dulukan...masa baru2 kawin orang kata
sicomel aku ni macam
bintang filem Indonesia

CRISTINE HAKIM

Masa tu bintang filem indon tu tengah TOP!!!

MELETUP2 dipawagam bila ditayangkan.

Aku pun kembang kempis la hidung kerana makan puji...

he he he

Sekarang nak tau tak...ari tu kami keklinik buat pemeriksaan
kencing manis isteri aku.

Semasa diklinik
Dr:Isteri encik tak teruk,gula tak tinggi
Aku;Alhamdulillah
Dr:Dah lama ke isteri encik ni gemuk?
Aku:tak lama doc
Dr:dulu ok ke badan isteri encik ni....?
Aku:Jawab dalam hati....dia tak tahu no dulu isteri aku macam bintang filem...
Dr:Kenapa diam encik?
Aku:Terus menjawab...montel dia ni jadi dalam tangan saya doc!!
Dr:Ketawa berdekah2

Sekarang ni isteri aku yang comel dan montel ni kerap jadi bintang tilam...
he he he

No comments: